onsdag den 10. januar 2018

Januar regnvejrs-dag

Jeg havde egentlig tænkt på, at tage ind til byen, direkte efter arbejde.
Men det er simpelthen for koldt, til jeg gider derind, når jeg ikke skal noget bestemt.
Jeg skulle "bare" købe nogle billedrammer.



Jeg er kommet godt i gang, med at erstatte alle de billeder, som min x-kæreste havde malet.
Jeg mener, sætte noget andet op, i stedet for.

Som jeg skrev d. 10. december, køber jeg mønstret papir, til at sætte i rammerne.
Jeg bruger også postkort.






Jeg købte en serie på 18 postkort, fra Postallove.

Det er tegninger af forskellige racekatte, med små facts om racerne.
1 racekat pr. kort.
Rammerne er A4-størrelse, og jeg sætter 2 kort i hvert.

De skal hænge i mit soveværelse.
Indtil videre er der vist kommet 5 op.
En af rammerne gik i stykker i går, da jeg ville hænge den op.
Det er hvad der sker.



I dag skal jeg rydde op, her i det lille værelse.
For ellers kan vi ikke komme til, at rykke bordene, når vi skal sætte billeder op herinde.

Det er en bostøtte, der fører boret.
Jeg tør ikke arbejde med motor-værktøj.



Jeg skal også lave pasta med palmekål, parmesan og minibøffer til aftensmad.
Det er en opskrift fra Aarstiderne.



Og så skal jeg i bad.



Jeg ved ikke, hvad jeg mere vil lave.
Det behøver jeg heller ikke, at vide.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar