mandag den 10. september 2012

Min fødselsdag






Jeg blev jo 30 i torsdags, og vi fejrede det her i weekenden.

Mine forældre holdt en dejlig udendørs fest for mig, oppe ved deres sommerhus i Eskov strandpark.



Vi startede med kaffe i sommerhuset, og der efter gik vi ned på sportspladsen, for at spille rundbold.

Så hjalp vi hinanden med at forberede aftenens grill aften, som også blev holdt nede på sports og legepladsen.
Der er et stort "madpakkehus" som vi plejer at kalde det, en fin toiletbygning, legeplads mv. og det hele ligger lige nede ved stranden.



Jeg havde 25 gæster.
Det var familie, venner fra Idavang, og mine bostøtter, X og Y.



Det var en rigtig hyggelig dag, og jeg er glad for at så mange ville komme og fejre min fødselsdag med mig.
(((-:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar