fredag den 25. november 2011

Flugt fra larmen

Stampe og jeg er rykket ind i soveværelset, da håndværkerne er ved at bore hul i muren, så jeg kan få mit nye vindue.

Det er vældig hyggeligt at være herinde.
Jeg har tegnet og lavet papirklip, og ind imellem holder jeg en pause her i sengen med min computer.




Jeg har kæmpet som en gal, med at lære at lave de tynde linjer fine, men nu synes jeg at resultatet er OK. Jeg skærer én ridse, og udvider den med spidsen af en passer.

Efterhånden er jeg blevet dus med skalpellen. Det er dejligt, for når man først får lidt erfaring, så er den meget lettere at bruge, end en papirkniv.


Måske når jeg også at lave lidt smykker i dag?
Jeg bestilte nye perler i tirsdags, og de kom allerede i går - og jeg glæder mig til at tage dem i brug.
Jeg købte også gummisnor, så jeg kan knytte et par armbånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar