fredag den 4. september 2020

Jeg får snart lange løg!!

 Jeg ved godt, at udtrykket "at jeg snart får lange løg" henviser til mænds testikler. 

Men jeg tror altså også, at jeg er ved at få det!!


Kort sagt, så er jeg dødtræt af at høre om corona!!

Det betyder ikke, at jeg undgår at tage situationen alvorligt. 


Jeg kan bare ikke rumme, at høre mere om folks private lommeteorier. 

Så hold dog mund, med mindre du har en uddannelse indenfor området og reel viden om sygdommen, tænker jeg. 

Jeg er så ligeglad med din mening om mundbindene eller om regeringen. 

Jeg er ved at brække mig over det!! 


Jeg forstår slet ikke, hvorfor folk overhovedet diskuterer emnet, når de ikke har reel viden om det. Det har jeg heller ikke, derfor holder jeg min k*ft lukket. 


Når vi danskere bliver bedt om at holde afstand, bruge mundbind og de andre ting, så skal man bare adlyde!! Ville I også nægte at følge brandvæsenets ordrer, og først bruge dyrebar tid på at diskutere dem, hvis jeres hus brændte???


Nu har jeg sagt min mening. Det er ikke et oplæg til diskussion.

Det er "bare" en update på, hvordan jeg har det lige nu, og en forklaring på hvorfor jeg ikke magter at snakke med ret mange mennesker, lige nu, og da slet ikke at se en nyhedsudsendelse i TV. 


Der er flere ting, der gør mig træt i hovedet for tiden, men det her er nok det mest belastende, fordi jeg bliver konfronteret med det, hver eneste dag. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar