torsdag den 31. oktober 2019

Pakkekalender.

Jeg ved, at mange autister har det svært, med alle de uforudsigelige ting, der opstår omkring julen.

Da det kan være svært, at ændre på andres adfærd og traditioner, kan man evt gøre ekstra meget ud af, at skabe sine egne traditioner.
Noget, man gør for sig selv, for at komme i den rigtige julestemning.

En af mine traditioner, er at købe en bestemt pakkekalender.
Men da den kalender, jeg ønskede mig, var udsolgt, skulle jeg finde på noget andet.

Så kom jeg i tanke om, at jeg kunne vælge at lave min helt egen julekalender.

Jeg gik ind på Matas' website, og fandt 24 små ting.

Jeg har selv valgt tingene, så jeg ved, at det sandsynligvis er noget, jeg vil kunne bruge og lide.
Men der er små overraskelses momenter, idet jeg fx ikke ved hvordan sæben dufter, hvordan cremen føles på huden, eller hvordan neglelakkens præcise farve er. ( Skærmbilleder snyder tit. )

Den største overraskelse, bliver dog hvad der er i hver enkelt pakke.
For jeg får nogen til at pakke dem ind for mig.

Nogle synes sikkert, at jeg er skør.
Jeg synes jeg er opfindsom.
Genial, nej, idéen er ikke ny, mange gør det.
Men jeg syntes, at I skulle høre om det ( igen ) bare til inspiration.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar