fredag den 8. marts 2019

Tandlæge.

Jeg har haft ondt i tænderne, i et par uger.
Så jeg var til tandlæge i dag.

Jeg er ikke bange for tandlæger.
Men jeg har (( heldigvis!! )) aldrig haft tandpine før, så jeg vidste ikke, hvad jeg kunne forvente.
Det har min autist hjerne det ikke godt med!!!
😣

Så jeg havde det lidt underligt.
Jeg vidste ikke, om jeg skulle glæde mig, til at finde ud af, hvad der var galt ~ eller om jeg skulle være nervøs og utryg.
🙁

Heldigvis havde jeg intet at frygte.
Tandlægen og klinikassistenten var rigtig søde.
😄

Det viste sig, at tandpinen skyldes, jeg har en visdomstand, der rører på sig.
Den ligger heldigvis langt nede i tandkødet, og kan ikke gøre skade.
Den kan "kun" gøre ondt, og det vil den måske gøre, engang imellem.

Jeg skal tage Panodil og Ipren, 4 gange om dagen, i de næste par dage.

Jeg er meget glad, for at det bare var derfor!!!
😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar