søndag den 10. december 2017

December-hygge-vejr.

Det begyndte at sne i går eftermiddags, og da jeg vågnede, var der et fint lag sne. 
Det knirker så sjovt, når man går. 
:-D

Det er et par uger siden, jeg satte det første julepynt op. 
Men jeg er ikke færdig. 
Bl.a. har jeg ikke fået juletræet sat op endnu.
Det er et kunstigt træ, så det er bare, at tage det frem fra skuret.
Jeg kan bare ikke samle det selv, så jeg må nok vente til tirsdag. 
Det er et OK tidspunkt, at få det frem på. 

Jeg har lovet mig selv, at lave en ny topstjerne, men jeg ved ikke, hvordan den skal se ud.
Jeg tænker, jeg kan finde nogle idéer, på Pinterest?? Der er i hvert fald mange jule-idéer. 





Jeg har købt 3 vinterbilleder, og rammer til. 

Jeg købte også noget tykt, mønstret papir, som jeg kan sætte i rammerne, når jeg trænger til, at se på noget nyt. 

Jeg har flere rammer, som jeg vil pynte, på samme måde.
For her er stadigt "tomt" på væggene, der hvor x-kærestens malerier var. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar