fredag den 24. marts 2017

4 måneder uden busser!!! :-o

De næste 4 måneder arbejder vandværket på at lave såkaldt separat-kloakering, her i området. 

Det betyder 4 måneder, hvor der ikke kører busser. 
🚍



Sikke tynd, jeg kunne ende med at blive, når jeg skal gå alle steder hen. 

Men det ender nok desværre med, at jeg ikke kommer så meget ud. 
😒



Lige nu, har jeg heller ikke lyst til at gå ud.

For det første er jeg ikke i det bedste humør, og for det andet har jeg haft ondt i hovedet hver dag, siden den 9/3, hvor et jernhegn væltede ned i hovedet på mig.

Og nu har jeg også influenza.

😰



Jeg synes jeg er inde i en stime, hvor der bare sker den ene ubehagelige ting, efter den anden. 
:-s

Det ville ikke undre mig, om der kom en snestorm i morgen, eller en meteor faldt ned i hovedet på mig!!

💥


PS: Jeg gi'r 100 kr. til den der kan opfinde en hostesaft, der ikke klistrer uden på flasken. 
Det er da noget værre snask, men det virker. 
;-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar