lørdag den 8. oktober 2016

Mit største Sims2 projekt...

... i hvert fald indtil videre.


Jeg er igang med at bygge et butikscenter.
Det ligger i bydelen Sim city nord, og derfor har det fået navnet Butikscenter nord.



Centret bliver i 3 etager.


Her er nogle billeder, af centrets købmandsbutik. Jeg har gjort den så færdig som jeg kan, idet jeg stadig mangler at finde mange ting på nettet, til at sætte på hylderne.










Jeg har også lavet en frisørsalon, en lounge, et centerkontor, et toiletrum og et legerum.
Det er altsammen i stueetagen, hvor jeg også er igang med at indrette en H&M og et postkontor.



På 1 sal satser jeg på at lave en butik med babyudstyr, en dyrehandel, en skobutik, et apotek, en kunstnerbutik, en legetøjsbutik, en iskiosk, endnu en tøjbutik, en håndarbejdsbutik, en boghandel og en hotdog-bar.
Men jeg er ikke sikker på, om der er plads, det kommer an på hvor meget inventar jeg kan finde på nettet, til hver enkelt butik.



På 2 sal bliver der som minimum en familie-restaurant, en biograf og et toiletrum.



Her er et billede af centrets lounge, med kik ind til frisørsalonen.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar