lørdag den 24. oktober 2015

Min første bytur + mit første NAUK-møde :-)

I lørdags var jeg på min første bytur, sammen med kæresten + en Facebook-veninde og hendes ven. 

Vi var på Zwei grosse bier bar i Randers, man jeg fik nu ikke øl.
Til gengæld fik jeg to drinks. 

Det var rigtig hyggeligt, og nu har jeg endelig mødt min Facebook-veninde, som jeg også skal se i dag, i Århus. 




Jeg skal nemlig til NAUK-møde i Århus.

NAUK står for netværk af autistiske kvinder, og det er første gang, jeg skal være med. Det er en slags selvhjælpsgruppe.

Dagens emne er "min diagnosticerings historie." Det skal nok blive spændende. :-)




Jeg håber ikke, at nogen bliver fornærmede, over at jeg skriver om NAUK i samme blogindlæg, som min bytur. 
Men jeg synes lidt, at de to emner hænger sammen, for begge dele handler om, at møde nye mennesker, som jeg har kendt via Facebook. 

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende :) Håber du havde et godt møde i NAUK :)

    SvarSlet