tirsdag den 8. september 2015

33

Det var hårdt, at blive 33.
Men det skyldtes næppe alderen, snarere det jeg fik at drikke, aftenen før.
:-S



Jeg blev fejret på behørig vis, på vores årlige familieweekend. 
Vi plejer ikke at være så mange, til min fødselsdag, så der var ekstra mange gaver i år.

Det er nu ikke gaverne, det kommer an på, men jeg siger da ikke nej.
Hehe. 
;-)



Jeg fik også nogle penge, og dem har jeg brugt, til at købe havebøger for.
Jeg har ikke læst dem til ende endnu, men det virker som gode bøger, der er lette at forstå.
Det er vigtigt!!



Af mor og far, samt min søster og hendes mand & børn, har jeg fået et økonomisk tilskud til gardiner, for noget tid siden. 
Gardinerne er bestilt hos Jysk. 
De skal nemlig syes på mål, og de kan faktisk ringe hvornår det skal være, og fortælle at de er klar. 



Jeg har 2 store mål, for mit kommende år.

Det er, at tabe 10 kg, og holde vægten i mindst 3 måneder --- samt at pleje min hud grundigt, så den holder op med at være tør og klø. 



Med hensyn til vægten, handler det primært om, at jeg skal lære at spise mindre portioner --- og med hensyn til huden, handler det om at jeg skal rense den rigtigt og bruge creme. 

Jeg har lavet et skilt, til mit badeværelse.
Der står: Kære Camilla :-) du har to valgmuligheder: plej din hud hver dag, eller hold op med at brokke dig, over at den er tør og klør!! 



Jeg tror på det --- og jeg tror på mig selv!!
:-D



Ingen kommentarer:

Send en kommentar