søndag den 5. maj 2013

Tommelfinger tommelfinger... hvor er du?

"Jeg er nede i lommen" sagde tommelfingeren, "og der skal jeg være hele maj måned, siger fysioterapeuten. Det er fordi Camilla har været dum og fået mig til at sidde fast i remmen på sin rygsæk, så nu er jeg blevet forstuvet!"










"Sikke da noget, tommelfinger!! Vi må håbe du snart får det bedre. Hvad siger Camilla til situationen?"


"Camilla er sur" sagde tommelfingeren "for vi må ikke lave ret meget nu. Jeg er godt nok ikke forbundet med sportstape mere, men vi må ikke lege med papirklip og andre kreative ting, og Camilla må ikke skrive ret meget med hånden. Hun kan fx ikke komme til krea/nørkle-dag i Kjellerup, her på næste søndag, og det er altså træls, det plejer at være så sjovt."


"Er der da slet ikke noget at glæde sig over?"

"Jo heldigvis" sagde tommelfingeren "pædagokkerne er blevet så søde, til at bære alle indkøbsposerne!!"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar